miercuri, 31 iulie 2013

indragostita, dar ma tratez

da... asta e cuvantul: indragostita. indragostita maxim, pana peste cap, de nu stiu ce e cu mine.
m-am schimbat, am facut, mi-am dorit si am simtit lucruri pe care nu credeam ca le voi mai simti vreodata. pe scurt: mi-am pierdut capul. ca si cum nu as fi fost de suficient cu capul in nori. m-am indragostit atat de tare incat doare incredibil. incat simt ca ma sufoc cateodata, dar imi revin cand imi imaginez fata lui.
pe scurt: e barbatul perfect. puternic, ambitios, responsabil, muncitor, amuzant, sexy, inteligent, care stie sa scrie, stie sa comunice, stie sa manipuleze, destept. defectele: distanta si iubita. pentru ca probabil numai eu puteam sa gasesc barbatul perfect atat de departe.

ma tratez.

cum? inca nu imi dau seama, dar imi dau seama ca ma tratez. ca ma chinui sa nu ma gandesc la el, sa il smulg din mine, din ganduri, sa il fac sa dispara. nu merge prea bine. patul e prea mare si prea gol, singuratatea si gandul ca el saruta pe altcineva de noapte buna - prea puternice pentru mine.

am facut sinuzita - iarasi tratament cu antibiotice. din fericire, doctorita mi-a dat si calmante. se pare ca sunt prea anxioasa. astea ma ajuta putin la tratamentul impotriva lui.

Niciun comentariu: