marți, 6 august 2013

zilele si lupta

deci: sambata am facut un fel de sedinta terapeutica. am invatat ce trebuie sa fac, cum trebuie sa fac. cat de bine mi-a facut discutia si ziua in sine. a fost o zi cu adevarat minunata.

trebuie sa lucrez la managementul timpului, la managementul financiar si la cel al empatiei/socializarii. trebuie sa schimb putin modul in care privesc lumea si sa il imbunatatesc. de asta ma voi ocupa de acum inainte. mi-am propus un tel, azi pare imposibil, dar il am propus. si voi face tot posibilul sa il ating.

incepem cu putina disciplina.
incepem cu putina grija si orientare.
luam lucrurile usor si asa cum vin. gata, fara stres, fara panica, fara decizii impulsive si radicale.

duminica: cam haos, drumuri multisoare, intalniri si reconsiderari

luni: haos complet. am inceput scoala de soferi, in loc de sport o sa invat. fac prostii mari, fac prostii si mai mari. dau telefoane - eu care nu sun.

in ultima vreme s-au schimbat multe si foarte rapid, dar e foarte bine asa - sau cel putin asa ma mint eu.

ps: habar nu am ce fac

Niciun comentariu: