vineri, 19 iulie 2013

Stiu unde se pune cratima si nu am sani de un kilogram


ma chinui cu treaba asta.... cunoasterea oamenilor noi. e dubios de ciudat. ma vad nevoita sa socializez si imi dau seama cat de mult am uitat cum se face asta cand in jur nu sunt cunoscuti. asa ca probabil par fata prea timida ca sa scoata mai mult de un cuvant la 10 minute si care zambeste cam fortat.

si apoi vesnicele intrebari, mereu in tandem, asta dupa o discutie despre relatii sau eventual planuri de casatorie (e sezonul nuntilor - asa ca saloanele de cosmetica si spalatoriile sunt de 'neatins' pentru oamenii ocupati - da, m-am lovit de aceasta problema):
- Si tu?
- Eu, ce?
- Esti singura?
- Da.
- Cum de?
si aici creierul meu pocneste. Pai... cum adica "cum de?". Uite asa. Pentru ca stiu unde se pune cratima (recunosc, cu virgulele am probleme) si nu am sani de un kilogram. Pentru ca oamenii nu mai apreciaza bunul simt sau punctualitatea. Pentru ca am pareri si nu ezit sa le spun. Pentru ca am puncte de vedere pe care le sustin. Cu argumente. Pentru ca oamenii nu suporta persoanele care nu se supara pentru orice prostie si care rad la glume. Pentru ca muncesc prea mult si timpul e limitat - asta e o constatare dura. Pentru ca unii nu inteleg cum poti sa te lupti mereu pentru ceva mai mult. Pentru ca am ambitii prea mari, chiar daca inca nu le stiu exact. Pentru ca nu prea tip si nu imi place sa ma cert. Pentru ca am toane si ma chinui sa le inhib. Pentru ca lucrez in presa si cand noile persoane aud asta probabil isi imagineaza ca mama lor o sa vada la stirile de la 17 tot ce au facut. Pentru ca oamenii se sperie. Pentru ca imi place sa critic, dar ma chinui sa o fac constructiv. Pentru ca invat repede. Pentru ca par cu nasul pe sus cand merg pe strada.
- Na, asa s-a intamplat.
- A.
si gata discutia

nu sunt adepta unei vieti de una singura, dar nici adepta unei relatii doar de dragul de a avea o relatie, din cauza varstei, a familiei si a faptului ca "oricum trebuie sa te casatoresti" - asa ca poti sa o faci si cu el, pentru ca, oricum, nimeni nu e perfect. nu vreau sa incep o relatie doar de dragul de a o incepe si sa fie mediocra. urasc mediocritatea, mai ales in relatii. decat asa, mai bine singura.

in alta ordine de idei: ma ingras in continuare si m-am vopsit, ceva gen brunet. zilnic, vorbesc mai mult cu persoane care se afla la sute si mii de kilometri departare, decat cu persoane care se afla in acelasi oras.

Niciun comentariu: