vineri, 4 octombrie 2013

vinerea

e vineri, ora care e. lucrez, sunt in intarziere si nu am chef. azi e ziua internationala a zambetului. mi s-a stricat mouse-ul, am luat altul, nici asta nu merge. lucrez cu touchpad-ul.

mai stau in starea asta inca 15 minute. imi doresc cu disperare un pahar de vin din vinul pe care fratele meu il bea. voi ajunge sa termin munca pe la 1, fara sa beau vin.

maine trebuie sa ma trezesc dimineata la 6:30. voi fi pe fuga. ma duc la condus, unde voi conduce, ca pana acum ,execrabil, apoi la un examen de legislatie rutiera, pe care, bineinteles, nu am citit-o. ma voi intoarce acasa, voi dormi - asta e doar o speranta. fac curat. un drum pana la mama, o scurta intalnire cu ana, inapoi acasa, dus pe fuga, imbracat in graba, mers la teatru, intors acasa, dus, iesire cu adina.

somn putin

trezit dimineata la 8, munca pana la 12.

somn

si partea pe care o astept cu nerabdare:

in casa curata voi face un plan. imi voi delimita, in linii clare si cu un pix, viitorul.


Niciun comentariu: