marți, 15 octombrie 2013

cand te lasi purtat de prea putin timp

... uiti... cand ai prea putin timp liber... uiti
cand te lasi purtat de nebunia zilelor, de tot ce se intampla in jur.. uiti.
uiti sa fii sincer cu tine. sa vezi ce se intampla in tine.

am trecut peste perioada asta. desi lucrurile sunt multe si marunte, m-am uitat la ce e in mine, in mintea mea.
stiu ce vreau.
stiu cum sunt si desi poate nu sunt tocmai impacata cu asta, trebuie sa ma accept.
stiu ce trebuie sa schimb, stiu cum  sa schimb, imi trebuie, poate, putin curaj.
stiu cum vreau sa fie lucrurile, stiu ce vise am si stiu cum trebuie sa le transform in realitate.
stiu pe cine vreau.

pentru partea de documentare: au fost niste zile.... doar niste zile. nu imi pot da seama ce am facut memorabil, dar s-au schimbat multe. un inceput de luna octombrie ciudat.

ps: "in mine se mai vorbeste si astazi despre tine"

Niciun comentariu: