marți, 29 octombrie 2013

o zi normala. un an

ieri trebuia sa fie o zi normala, poate prima dupa ceva timp. o idee a stricat-o, a devenit una oribila. si asta chiar atunci cand imi spuneam ca nu prea ma mai poate impresiona sau surprinde ceva.

azi, dupa primirea unei vesti trebuia sa fie o zi normala. a venit o alta idee, una care mi-a dat peste orice farama de plan aveam. una care m-a dat peste cap pe mine.

a fost nicu aici. a plecat. am stat atat de putin impreuna. 

a trecut un an. a trecut un an de cand locuim aici.

a trecut un an in care am facut calatorii neasteptate - toate au fost neasteptate. mai urmeaza si altele. in care am vazut locuri atat de frumoase incat am ramas muta. in care am inotat cu pestii si am fost la o petrecere pe o barca. in care am cutreierat pe o insula si prin pesteri uimitoare.

a trecut un an in care m-am indragostit (prea tare). mult prea tare, inacceptabil.

a trecut un an in care am cunoscut atat de multa lume, incat mi-e greu sa concep cum am stat atat de mult timp fara sa cunosc pe cineva nou.

a trecut un an in care am muncit mai mult decat credeam ca este omeneste posibil.

a trecut un an in care am ras mai mult decat credeam ca voi mai rade vreodata. in care m-am bucurat cu fiecare fibra a fiintei mele.

a trecut un an in care am suferit cum nu credeam ca e posibil.

a trecut un an in care am facut planuri. planuri...

a trecut un an in care eu m-am transformat atat de mult, incat acum mi-e greu sa accept cum am fost.

a trecut un an in care am invatat extraordinar de multe. despre oameni, de la oameni, despre intrebarile pe care trebuie sa le pui si despre analize.

a trecut un an in care unghiile mele au avut toate culorile posibile. in care am dansat atat de mult, in care am mancat toate prajiturile posibile, la toate orele din zi din noapte, in toate locurile din oras.

a trecut un an in care am fost atat de bolnava, am facut atat de multe drumuri la spital si atat de multe injectii, incat acum mi se pare minunat ca sunt sanatoasa.

a trecut un an in care am evoluat.

voi face asta, chiar daca anul asta m-a obosit atat de tare incat, acum, cana de ceai imi pare grea. voi gasi solutiile, voi fi mai curajoasa si neinfricata.

Niciun comentariu: