duminică, 18 ianuarie 2009

Daca as avea 10 guri....


In drum spre casa, in taxi, cand aud vesnica replica: "Buna dimineata", spusa parca cu repros ( - Voi nu vedeti cat e ora? - Nu, chiar nu. Chiar nu ne intereseaza) la un "Buna seara" dat din politete ( si de parca chiar mi-ar pasa daca e seara sau dimineata), imi zic ca iarasi nu am reusit sa raman la un plan (de data asta planul era simplu si implica statul in casa). Profund dezamagita deschid usa la casa, ma descalt si pufnesc putin in ras auzind-l in fundal pe El Confidente zicand replica serii: "Daca as avea 1000 de guri sa zic ce vreau sa zic. Daca as avea 1000 de suflete sa simt ce vreau sa simt. Daca as avea 10 guri sa pot fuma cat vreau sa fumez. " Accentul ramane pe ultima fraza, mai toata noaptea. (evident ca atunci cand vedeam pe cineva band cu pofta dintr-un pahar vroiam sa-l intreb daca nu vrea mai multe guri si numai gandindu-ma la intrebare ma amuzam teribil, dar n-am reusit sa pun intrebarea). Ii zic sa vorbeasca mai incet si imi dau seama ca vorbesc singura. Ma amuz in continuare. Mama nu gusta glumitele.

5 ore mai tarziu ma trezesc insetata si imi zic: "Daca as avea 10 guri sa beau cata apa cu bule vreau sa beau!". Zic ca ar fi o evolutie interesanta a omului. :))

Din pacate inca mi-e pofta de o macedonie cu branza.

Niciun comentariu: