luni, 19 ianuarie 2009

Au! Au!


Ganduri negre ce incalcesc firele si zdruncina visele. Aseara n-am dormit bine. Dimineata m-am intrebat de ce sunt treaza cand suna alarma. M-am dus la examen. Noroc ca si colegii mei erau in asentiment cu starea mea de spirit. Nimeni nu mai stie ce a scris la examenul asta. Apoi discutii ciudate ce am zis ca le voi documenta dar le-am uitat. Memorie rea!

Zi ciudata si fara rost, cu discutii despre prietenii.

Concluzie: Ce bine ca suntem prieteni cu totii. E un mod minunat de a ascunde ceva, o masca perfecta. Atat de perfecta incat notiunea de prieten s-a pierdut undeva in alt timp, un timp al examenelor la care se copia, al zambetelor blonde. Un fel de echilibristica ciudata se intampla. Curiozitatea mea se accentueaza: ce veti face dragi prieteni? Acum.. incotro? Zambetul meu tamp si amar insoteste intrebarile. Noroc ca nu sunt singure. Au si ele un prieten.

Au! Au!

Niciun comentariu: