luni, 16 septembrie 2013

Oh! Ce facem?

da' chiar nu stiu, nu am nici cea mai vaga idee. pun la punct un plan. de care ma tin.

facem sa fie bine, pentru ca numai noi putem face asta.o ardem super, pentru ca acum nu mai avem de ales.

am inceput saptamana cu un sentiment de tragere inapoi si o lipsa - pentru ca, probabil, nu eram pregatita sa incep saptamana. o semi-depresie cu care nu mai am nici cea mai vaga idee cum sa ma lupt. am nevoie de putina disciplina. de organizare, multa mai multa organizare - vreau sa fiu alt om. vreau sa fiu persoana care sa nu poata fi clintita de pe drumul ei. de nimic.

acum: ce s-a intamplat poate fi cel mai rau lucru din viata mea sau cel mai bun. alegerea e a mea. si aleg sa il transform in cel mai bun lucru care mi se putea intampla. 


Niciun comentariu: