sâmbătă, 3 noiembrie 2012

the new me

am ajuns la concluzia ca nu are rost sa fii o persoana suparata, negativista sau toate cele rele. asa ca am renuntat la a mai fi asa.

noua eu este o persoana muncitoare, mai presus de toate, pentru ca ajuta mult. am de gand sa fac multe, multe, pana nu mai imi ajunge timpul fizic sau nu mai pot.
noua eu este o persoana vesela. mereu, indiferent. si nu se mai plange.
noua eu este o persoana care accepta provocari, care vede si face lucruri noi.
noua eu este o persoana cu capul  pe umeri si uneori in nori.
noua eu este o persoana increzatoare si zambitoare.
noua eu este o persoana care se bucura de viata, asa cum este ea.

regret ca o vreme nu am fost asa. am pierdut multe.

2 comentarii:

tib spunea...

like the new EU! ei, definitia noastra, a fecioarelor, este: cu capul in nori si cu picioarele pe pamant!

ngl spunea...

:)) da, ai mare dreptate: cu capul in nori si cu picioarele pe pamant! dar e foarte bine asa