duminică, 25 noiembrie 2012

state of mind

vechea saptamna a trecut. vesti bune, vesti proaste. schimbari, mai ales in gandire (e ca si cum in capul meu se pune caramida langa caramida si se reconstruieste).
saptamana a fost normala, munca, munca si nimic foarte notabil. nu am gasit casa pentru ca nici nu am cautat. o zi de vineri complicata, au fost si vesti bune si vesti proaste (dar la care ma asteptam).
minunata seara/noapte de vineri cu mult dans, rasete si distractie. chiar de mult nu am mai petrecut atat de frumos. de fapt a fost mai mult decat ma asteptam.
noi cunostinte.
weekend placut, cu leneveala si munca.
urmeaza o saptamana grea. pana duminica viitoare trebuie sa fim intr-o noua casa. o sa ne descurcam. pentru ca asa trebuie.
nu imi vine sa cred ca am stat doi ani (DOI ANI) langa un om care nu facea nimic. ciudat
mi-am dat seama ca vin sarbatorile de iarna. asta e si mai ciudat.
mi-as dori sa fac mai multe lucruri.

later edit: dupa un ceai linistit, seara cu aventuri, caci viata nu poate fi foarte plictisoare

Niciun comentariu: