joi, 12 iulie 2012

Avem un nou presedinte! God help us all!

Avem un nou presedinte de cateva zile. Vineri, desi terminasem serviciul am urmarit in direct suspendarea lui Basescu. Asa.. stiam ca o sa se intanple, dar undeva, adanc in sinea mea, speram sa nu.
Acum urmeaza o campanie in care, in mod sigur, Basescu va apela la ce stie el mai bine: se va face popular din nou. Va arata oamenilor ca si el este om. Asta in timp ce ponta si antonescu vor sfida in continuare populatia, ignorand aproape tot ce este pertinent.
In alta ordine de idei: ma uitam la anumiti fanatici ponta si antonesc, usl in general, tot ce nu este Basescu, in particular. M-am uitat eu asa si am observat ca orice le-ai spune pur si simplu nu aud si ignora. Pentru un moment m-am temut ca sa par si eu in ochii altor, adica oarecum fanatica. Nu e asa. Parerile mele au fost mereu "de dreapta", dar eu pot intelege cand imi spune cineva ceva contrar opiniilor mele, chiar pot accepta acel lucru. Asa ca am zis sa imi simplific problema: "Il vreau pe Basescu sau pe Antonescu presedinte? (Ignoram aici varianta Oprescu, care probabil va fi propusa la alegerile prezidentiale de PSD). RAspunsul meu a fost simplu. NU il vreau pe antonescu presedinte. NU il vreau pe Victor Ponta premier. De ce ? Pentru ca rar am vazut o aroganta mai perfida ca a celor doi.
Acum sustin ideea ca nu orice ar trebui sa aibe drept de vot. Ar trebui sa se dea un test, dupa cum bine a zis un prieten.

Niciun comentariu: