joi, 3 martie 2011

sunt racita

deci sunt:
mofturoasa
nehotarata
enervanta
prea ironica
rautacioasa
prost dispusa
trista/plangacioasa
obosita
fara chef

urasc raceala.

aa.. am castigat iar la canasta! cred ca cheia era sa nu beau bere cat timp jucam.

si ma plictisesc teribil la serviciu! beau ceaiu' meu preferat ci cafea in continuu.
si ma mir de cat de multe prostii pot scrie unii pe net (noua pasiune este random browsing printre bloguri).
si m-am saturat de discutiile despre muzica cu colegii mei de munca (discutii starnite mereu de faptul ca ascultam radio guerilla) si de explicatiile care trebuiesc date in privinta genului, dar si de constanta afirmatie - "nu, nu imi plac manelele". pe de o parte imi dau seama ca e greu si pentru ei.

imi doresc sa dorm 7 zile aproape tot timpul - sau cel putin sa nu fac absolut nimic - asta se numeste lipsa totala de chef

Un fel de Later Edit Treaba cu spring resolutions nu merge cum mi-as dori. merge bine, in afara de problemele financiare auto-induse.

Alt Later Edit Mi-e dor sa plec undeva! undeva unde este o priveliste si atat. nu intrebari, nu raspunsuri, priveliste. inainte ma bucuram atat de mult de o calatorie, nu puteam sa dorm cu o seara inainte, eram agitata, ma gandeam mereu la ce sa imi pun in bagaje etc. acum nu mai e asa.. acum o calatorie e doar o calatorie, la fel ca altele de inaintea ei. ce ciudat!
si mi-e dor de veselie. inainte era mai multa veselie. aaa de fapt veselie a fost sambata seara, inainte de plecarea lui dihor in venetia pentru trei luni. si veselie a fost si la cafeaua cu lori de la 6 dimineata, tot inaintea plecarii ei in italia. dar inainte era veselie mereu. din orice ma bucuram, acum de ce nu?
si ma gandesc mult la sex in ultima vreme. inainte nu ma gandeam, inainte - dar de atunci au trecut ani!? - inainte aveam serile de vineri rezervate special pentru asta, fara nici un fel de obligatie, doar din placere. vinerea se termina deobicei pe la 2 dupa-amiaza (sambata). mi-am amintit pentru ca mi s-a parut extraordinar de amuzant ca azi, facand random browsing toata ziua si plictisindu-ma enorm, sa dau peste pozele de la nunta persoanei care facea rezervarile respective. nunta care a avut loc tot demult tare. asta a fost highlight-ul zilei.

Niciun comentariu: