miercuri, 9 martie 2011

09.03.2003

PFFF. Sunt mahmura si fara chef de munca, desi azi, uimitor, as avea treaba.
Imi doresc sa stau cu o cafea 5 ore in pat si sa ma uit pe geam.

Ieri a fost o zi asa de frumoasa. Nu am mai fost asa de binedispusa de prea mult timp. Am primit flori (uimitor de multe flori), urari de primavara frumoasa si toate alea, timp (cel mai important), o masa frumoasa la mama, bani (de asemenea important), rasfat, dulciuri (multe dulciuri si bune), cafea, bere si shot de tequila, alune (pe care le mananc acuma).

Intalnire cu colegii care a decurs surprinzator! Si mi-am amintit de ce eram asa o buna organizatoare de orice in liceu (pragmatismul!). Vizita la diriginta a facut asa... un amalgam de sentimente (?) referitoare la trecerea timpului(fucking 5 ani si nu ma simt deloc mai matura, desi mi-am dat seama ca sunt mult mai matura ca restul colegilor, care se pare ca inca nu s-au trezit la realitate).

A.. si aseara i-am dat seama ca am fost norocoasa cu liceul si oamenii cu care am stat 4 ani din viata. Din fericire pot spune ca atunci am facut lucruri pe care unii oameni nu le-ar concepe ca fiind normale (dar se pun la XP). Asta mi-a dat un sentiment de bine.

Tot ieri am mers mai mult pe jos in Iasi decat am mers in ultimele 5 luni (numai si numai din cauza traficului infernal - nu era rentabil ca timp sa mergi cu autobuzul sau taxiul) si de acum urc scarile pana acasa - nu mai iau liftul - macar atata miscare sa fac zilnic.

A si cred ca innebunesc
Mi-e pofta de suc si cred ca o sa ma duc sa imi cumpar!

Niciun comentariu: