vineri, 25 februarie 2011

spring resolutions

O data cu venirea primaverii mi-am propus urmatoarele (o sa incerc in luna martie si daca merge le extind pe perioada nedeterminata):
- sa invat php/mysql si seo
- sa imi ocup tot timpul pe care il mai pot numi liber cu diverse proiecte - eventual din care sa scot bani - gen freelancer si nu numai ; sper in curand sa includ si scoala de soferi pe lista cu proiecte. Rezolutia asta e si cea mai importanta pentru mine si in stransa relatie cu prima.
- sa am mai multa grija de mine
- sa imi cumpar cel putin un obiect vestimentar pe luna (desi asta implica cautari asidue pentru descoperirea unei piese de imbracaminte care sa imi placa)
- sa imi cumpar o carte pe luna (as incepe cu seria DUNE care vroiam sa o colectionez... dar pentru inceput parca as vrea ceva nou)
- sa imi cumpar cel putin o pereche de cercei pe luna
- sa plec cel putin o data pe luna din orasul asta
- sa fiu mai organizata financiar si sa imi planific mai bine timpul
- sa invat Corel Draw

O sa mai adaug daca reusesc se le implinesc pe astea luna asta.

Am mai castigat la canasta! Si la whist!

Niciun comentariu: