sâmbătă, 4 ianuarie 2014

stii?

E uimitor atunci cand porţi aceleaşi  discuţii, dar cu persoane diferite.
Azi, a doua persoana, aceeaşi concluzie, din senin, după două sticle de vin:
"tu stii ca le e frica de tine, nu? Stii ca oamenii nu sunt ca tine si nu te inteleg. Niciodată nu vor sti cum si ce gandesti. Tu stii ce vor ei, iti dai seama din cuvinte si din gesturi. Daca nu esti clară, pentru ei, tu nu ai logică. Si cateodata ai o privire care paralizează, e cea mai urâtă privire pe care am vazut-o. O sa fie greu, lumea nu e puternică."
"si ea mi-a spus asta. Mi-a spus sa fiu pregătită pentru ca vom fi nefericite"
"avea dreptate. Nu poti sa dormi?"
"nu"
"ai primit vreun mesaj?"
"nu"
"sper ca nu ai trimis vreo unul"
"nu"
"atunci numără pana adormi"

7 comentarii:

Anonim spunea...

Imi amintesc un curcubeu si un sfat : "Niciodata sa nu zici niciodata!"

ngl spunea...

Bun sfat, dar si tentaţia lui "niciodată" e destul de mare

Anonim spunea...

Daca preferi comfort si nepasare, in schimbul unor clipe de incercare

Anonim spunea...

Oricum nu eu sunt cel ce am dat sfatul, ci un ecou, poate chiar capatul prapastiei..te plangi de timp pe cand de fapt, asta e tot ce ai.

ngl spunea...

:) capatul prapastiei...

Comfort si nepasare nu prefer. Asta in nici un caz. Ar fi trebuit sa fie clar.

Cat despre timpul pe care il am, din pacate, nu profit la maxim de el, dar exista loc de schimbari facute usor.

Anonim spunea...

http://www.marcandangel.com/2011/12/11/30-things-to-stop-doing-to-yourself/
probabil le stii pe toate, insa asemenea sfaturi merita recitite :)

ngl spunea...

intr-adevar le stiam, dar bune sfaturi :)

incerc sa le pun in practica, cel putin o parte