miercuri, 18 decembrie 2013

i'm quitting for a day

astept o zi in care nimeni sa nu vrea nimic de la mine. sa nu trebuiasca sa multumesc 3 persoane in acelasi timp, sa nu trebuiasca sa fiu in doua locuri in acelasi timp, sa nu imi doresc sa fiu alt loc decat cel in care ma aflu.

o zi in care lumea sa inteleaga ca sunt un singur om, unul singur, care nu se poate imparti in zeci de bucati, care nu poate rezolva absolut orice problema apare. un om care poate are nevoie de 30 de minute linistite in care sa faca un dus, un om pe care nu il omori cu telefoane non-stop, in cazul in care se intampla sa nu raspunda.

un om, si desi nu vreau sa spun asta o sa o spun, are limitari. limitari care nu tin neaparat de el. limitari de fizica, timp, spatiu. daca ziua ar avea 30 de ore (si da, am ajuns de la "imi doresc ca ziua sa aiba 2 ore in plus " la "imi doresc ca ziua sa aiba 5 ore in plus") le-as putea face, oarecum, pe toate. asa, n-am cum. calculul e simplu: din 24 de ore scadem 14 ore pe care le muncesc, o alta ora in care sunt pe drumuri, o ora in care mananc si fac un dus, iar restul, in afara de 3-4 pe care le dorm, in restul rezolv toate celelalte. ma chinui sa fug mereu dintr-un loc in altul, sa ascult problemele altora, sa le gasesc rezolvare, sa binedispun si sa incerc sa limitez raul pe care altii il fac in sufletele celor apropiati. si, de obicei, esuez cu succes. pentru ca oricat ma chinui, nu reusesc sa le fac cum trebuie si nu stiu ce ar trebui sa schimb ca sa am cum sa le fac. chiar nu stiu. la asta nu am nici o solutie.

am clipe in unele zile in care nu imi dau exact unde sunt, ce fac si ce trebuie sa mai fac. cateodata ajung la sfarsitul unei zile, ma uit in agenda sau pe cate o lista si imi dau seama ca am facut tot ce trebuia. si imi dau seama ca o mare parte nici nu stiu exact cum sau cand le-am facut.

asa ca imi doresc o zi in care sa pot dormi pana la orice ora. sa ma trezesc si sa beau o cafea in liniste si sa nu stiu ce am de facut mai departe. sa nu am un loc in care sa trebuiasca sa ajung, sa nu am o intalnire la care sa ma duc, sa nu am vreun telefon de dat sau la vreun mesaj de raspuns, sa ma uit la un film. dar, doar o zi. nu cred ca as rezista prea multe fara agitatie.

cred ca epuizare este cuvantul pe care il caut.

sau asta e doar o zi proasta.


Niciun comentariu: