miercuri, 16 ianuarie 2013

surpriza zilei de miercuri

de mult nu mi s-a intamplat sa am senzatia ca saptamana trece prea repede. acum am avut-o. nici nu m-am dezmeticit si e deja miercuri.

weekend-ul a fost linistit, bineinteles, pana duminica noapte. de fapt luni dimineata. o dimineata ciudata, care cumva mi-a ingreunat gandurile si m-a bagat in ceata. dubios. nici nu stiu ce sa spun sau ce sa fac.

un inceput de saptamana extraordinar de frumos. iesire cu dihorii pe care nu ii mai vazusem de mult. iesire frumoasa cu dulciuri. marti, zi cu cumparaturi si noi proiecte importante. din fericire, mai mult de munca. asta e bine, desi imi dau seama ca timpul e oarecum limitat. dar m-am gandit ca ar fi bine sa muncesc acum cat de mult pot, sa ma pun putin pe picioare si oricand de greu mi-ar fi sa las putin la o parte restul.

astept ziua de maine, caci e o zi cu o achizitie pe care am zis de mult ca o fac si am tot amanat.
astept ziua de sambata, caci vreau sa dorm cum trebuie. iarasi a fost o saptamana in care somnul a fost asa... optional.

Niciun comentariu: