sâmbătă, 12 ianuarie 2013

in sfarsit odihna

a fost o saptamana asa si asa.
intr-un final, pe joi, vineri, am reusit sa rezolv multe si sa ma odihnesc, asa ca un om normal. in restul saptamanii mi s-a parut ca am fost in alta lume. m-am chinuit prea mult, m-am gandit prea mult la lucruri care poate trebuiau doar "lasate asa".

acum, intr-o minunata zi de sambata, am reusit sa ma simt ca un om care nu are prea multe de facut. m-am trezit, am baut un 3 in 1, n-am fumat, ca acum nu mai fumez (decat atunci cand  nu mai pot), apoi m-am gandit eu asa ca o sa fie o zi luuunga. si m-am jucat diablo. nici macar in concediu n-am apucat sa ma joc diablo. apoi putina curatenie, un drum pana la brd, o vizita la mama. inca putin curatenie, un dus, facutul unghiilor si cam atat. o zi de sambata normala. prima zi normala dupa multa vreme.

cam plictisitor, dar absolut necesar.

Niciun comentariu: