miercuri, 3 octombrie 2012

oameni responsabili

cand te intalnesti cu persoanele pe care le cunosti de mult timp si alaturi de care ai facut cele mai iresponsabile lucruri din viata si iti dai seama ca ai discutat despre slujba, pus de termopane, slujba si alte griji care iti mai intuneca gandurile, este clar ca esti "om mare". acelasi lucru il realizezi atunci cand trebuie sa iti planifici atent intalnirile cu ei.

acum am inceput sa tin un jurnal de cheltuieli si am inceput sa merg la dentist. responsabilitate.

de vineri incepem un nou proiect, care ar putea fi banos si care e de lunga durata. sper ca totul sa mearga bine. in ultima vreme am avut parte de dusuri clade si reci. pentru fiecare veste buna a fost si una proasta.

in rest.... slujba, casa si pilates (din nou).. a... si vreau sa fac atat de multe, intr-un timp atat de scurt si nu pot.. pentru ca trebuie sa am rabdare, dar rabdare nu mai am si mi-e teama ca o data cu trecerea timpului n-o sa mai vreau sa le fac pe toate... dar trebuie. imi placea mai mult atunci cand credeam ca orice se poate intampla exact cand vrei tu

Niciun comentariu: