duminică, 21 octombrie 2012

liniste

pot spune cu mana pe inima ca nu am mai fost atat de linistita de ani de zile. pe langa faptul ca am o febra musculara incredibila de la carat (se pare ca e bine sa arunci cate ceva din cannd in cand, mai ales daca nu ai o locuinta stabila), totul merge mai bine decat ma asteptam. mai linistit decat ma asteptam.

este singura despartire dupa care nu am facut lucruri nebunesti sau/si distractive. din contra, am stat mai linistita ca de obicei. am muncit, am baut ceai si m-am uitat pe hbo (imi place la nebunie hbo-ul, chiar daca am vazut majoritatea filmelor). pana in decembrie cam asta voi face: munca, ceai si filme. si somn cum trebuie.

apoi incepe distractia pentru ca trebuie sa gasesc un loc frumos in care sa locuiesc.

Asa a aratat sambata mea

Niciun comentariu: