sâmbătă, 6 mai 2017

controlul care nu exista

Pe cat de ciudat a fost inceputul asta de an, pe atat de ciudate au fost gandurile mele. 
Am reusit sa stric (in 5 luni) 2 telefoane, unul din ele de 2 ori. 
Si laptopul oarecum nou trebuie dus in service. 
Si multe altele. Altele pe care nu pot sa le scriu aici. Altele mult mai importante. 
Si cand lucrurile au inceput sa mearga asa (asa, adica prost) primul meu gand a fost ca am inceput sa pierd controlul.
Pentru ca timp de vreo 2-3 ani totul a fost liniar, am fost intr-o bula frumoasa in care nimic de genul nu se intampla. Nimic nepravazut. 
Sau poate orice se intampla acceptam pur si simplu? Poate luam lucrurile asa cum veneau?
Si era o vreme cand infloaream in haos. Ma descurcam cel mai bine. 
Acum... acum nu prea mai imi place? Sau am uitat de el? Ciudat. Cred ca pur si simplu nu mai am chef. 

Nu stiu cand am devenit atat de inflexibila. 

Si oricum, de ce avem impresia ca putem controla lucrurile? 


Niciun comentariu: