joi, 3 aprilie 2014

info

cateodata incerc, in ultima fara nici macar un gram de succes, sa leg relatii. din alea serioase. cu devotament, respect si toate astea.

scriu acum asta ca sa o pot arata atunci cand trebuie sa cunosc o persoana. pe scurt: cut through the bullshit.

defecte:
naiva/credula
cu capul in nori
neindemanatica
haotica
ocupata - serviciu, mama si prieteni
nu spal vasele in fiecare zi
fac ce ma taie capul
glumesc, unoeri prea mult si nu ma jenez sa o fac pe subiecte delicate
ma detasez usor
nu ma machiez in fiecare zi
uneori oja de pe unghii e ciobita - cand spal vasele
incapatanata
curioasa
nesigura
cand nu imi convine un raspuns, ezit sa il dau
dezastru cand e vorba de gestionarea bugetului personal
impulsiva
rabdare multa pana la un punct, apoi se termina brusc
urasc lingurile
arahnofobica (tare)
mici obsesii - sau mari
urasc cand nu mi se raspunde la o intrebare/telefon/mesaj
fricoasa
cateodata mint
critic - oh, cat pot sa critic
mofturoasa
fac multe planuri
ma cam intimidez usor - asta in ultima vreme, nu stiu de ce
pretind cam multe - am asteptari mari
discreta - nu imi plac manifestarile de dragoste in public
pun pret pe cuvinte - si gramatica

calitati:
stiu sa ascult, am invatat in ultima vreme
ambitioasa (nu stiu daca nu e la defecte)
generoasa
cateodata directa
nu prea mai insel
dau sfaturi bune
cateodata arat bine
desteapta - am dubii, dar as trece asta
ma tin de ceea ce spun - cateodata
rabdatoare - a se vedea mai sus
nu cicalesc

si zilele, in imagini








Niciun comentariu: