vineri, 22 februarie 2013

control.


Am ajuns eu, asa, la concluzia ca, indiferent de ce se intampla, noi si doar noi avem controlul. Controlul asupra noastra, asupra deciziilor noastre,a consecintelor, asupra corpului nostru si asupra lucrurilor din jur. Desi,uneori, ne pierdem in clipe, tentatii, lucruri marunte, boli, jocuri, provocari, distractii, aventuri.  Multi nu stiu asta sau prefera sa ignore acest lucru - adica sa nu faca nimic cu aceasta putere extraordinara de care nu toata lumea de pe pamant se bucura.
Detinem controlul chiar daca o bula de haos ne inconjoara si ne urmareste (ca un maidanez care se tine după tine falnic si la care lumea zambeste si, in cele din urma, cineva isi face curaj si te intreaba: e al tau?. Te uiti la potaie, zambesti amar si zici:nu. Desi, stii ca, atunci, e al tau).
Tocmai in ciuda haosului trebuie sa tinem minte ca noi avem controlul, ca noi putem schimba tot ce vrem in viata noastra, ca noi suntem singurii stapani ai destinului nostru. Si ca trebuie sa facem schimbarile pe care le vrem, tocmai pentru a avea o viata mai buna. Sa incercam lucruri noi si locuri, pentru ca aşa putem invata noi teluri pentru care sa ne luptăm, nu sa le uitam in debaraua mintii noastre.
Acum stiu ca poate fi ordine si, in toata amestecatura de situatii, in tot haosul, in orice greutate, am un punct de echilibru. E undeva in adancul meu, e un loc si o senzatie pe care doar eu o stiu, dar e acolo. Un fel de resursa magica. E calmul din mine.
Si cum spunea cineva -probabil celebru- "dati-mi un punct de echilibru si voi schimba universul".
Asadar, sa incepem .

Niciun comentariu: