joi, 9 august 2012

a sasea zi de concediu

mic dejun
oau .. cam plictiseala. macar mic dejunul meu e din ce in ce mai copios si stau cam 45 de minute sa il fac. Aseara am mai iesit cu dihoru mic si am baut o bere linistita. iar acum astept cu nerabdare sa vina ziua de sambata, poate reusesc sa plec putin din oras.
si cam atat. incep sa ma linistesc si e destul de confuz.

Later edit: Ma plictisesc teribil. Este furtuna, ceea ce e frumos ca am stat cu mama si frate-miu la geam si ne-am uitat cum ploua. Ne place sa ne uitam la cum vine furtuna si ploaia, e sentimentul ala ciudat de neliniste si bucurie. A.. am facut poze (ma plictisesc tare).
A venit si nicu pe la mine, am stat la tigara si ne-am uitat la TV, bineinteles razand mereu.
furtuna

furtuna

furtuna

2 comentarii:

tib spunea...

eu nu am mai facut poze la cele doua curcubeie care au aparut dupa furtuna. am tot stat si m-am uitat la ele pana au disparut :D

ngl spunea...

:) ar fi trebuit sa faci macar o poza, eu mi-am propus sa pozez cam tot ce prind :D