sâmbătă, 14 noiembrie 2009

dispozitivul vietii

Daca stati singuri intr-o casa nu va luati AirWick. Din jumate in jumate de ora face un puf. Imi testeaza nervii de cand l-am mutat in camera lui Tudor, camera care imi ofera acces la internet. Nu stiu ce a fost in capul noastru si cred ca o sa il mutam la loc. Voi propune un vot deseara.
In rest viata merge inainte, mai alert sau nu, tind inspre nu. Astept Craciunul si excursia minunata care o planuim de vreo 2 luni.
Voi intra curand (asta e ca o previziune) intr-o depresie. Genul ala de depresie cauzata de lipsa unei activitati si de prea mult stat in casa. Primul semn e clar (lipsa somnului) si apoi mai e faptul ca am o frustare: nu ma angajeaza nimeni. Eu am nevoie de acceptare, nu-ul nu imi place si nici nu imi prieste.

Niciun comentariu: