miercuri, 25 martie 2009

azi

azi dimineata a fost un soare primitor, cald si care mi-a dat simpatic buna dimineata la cafea si tigara. putin l-am neglijat si a disparut. in locul lui au venit nori grei, fulgere, tunete si ninsoare. a fost prima data cand am vazut ninsoare cu tunete si fulgere. fulgi mari si albi, albi, albi. au facut o impresie puternica in autobuz, caci toata lumea parea hipnotizata de ei. o parte erau putin revoltati. sigur si ei ca si mine se gandeau "de doua saptamani" la venirea unei primaveri calde. babutele povesteau ca au mai fost ani in care a nins si in mai. oricum zona universitatii mi s-a parut uimitoare azi. ninsoare cu fulgi imensi si oamenii care pentru prima data i-am vazut oprindu-se putin din rutina. o parte se opreau si faceau poze. in al doilea autobuz pe ziua de azi era soare. din nou. dar lumea nu mai era atenta la apus. probabil obosisera.

Niciun comentariu: